Kategorie
Film

W złym miejscu (2022)

Rok wcześniej współtwórcy Randall Emmett i George Furla, szef Mike Consumes i scenarzysta Bill Lawrence połączyli siły przy „Out of Death”. Był to jeden z najbardziej ewidentnie okropnych filmów 2021 roku, z niskobudżetową ofertą VOD (podobno nakręconą w ciągu zaledwie dziewięciu dni) prawie nic nie robiącą z wystawami i otwartymi drzwiami dla energii, zasadniczo pozostając nudnym, słabym obrazem ścigania ustawionym w las. Po raz kolejny grupa powraca z „W złym miejscu”, które, o dziwo, jest prawie podobnym filmem, śledzącym bohaterów, którzy radzą sobie z potrzebami wytrzymałościowymi, gdy są uwięzieni w lesie. Nie zadziałało to z pierwszej okazji, kiedy nie ma tu okazji do interfejsu, znajdując kreację pozbawioną śmiałości w fabule i „wstrząsach”, pozostając przy podobnym leniwym kręceniu filmów jak w przeszłości. „W złym miejscu” to potworna udręka do zniesienia, która ledwo budzi się, ponieważ obejmuje równania mocno i zwierza się z gwiezdnej siły Bruce’a Willisa, który, tragicznie, wygląda na apatycznego, motywując obserwatorów do myślenia o własnym samopoczuciu częściej niż o czymkolwiek w przedsięwzięciu .

Chloe (Ashley Greene) jest zdeterminowana, aby zachorować, i straciła swoją mamę, Maggie (Lauren McCord), w strasznym wypadku samochodowym, w tym jej tacie Forthright (Bruce Willis). Po roku Chloe jest gotowa poradzić sobie ze swoimi problemami, dołączając do ukochanej Tammy (Stacey Risk) w podróży do jej rodzinnego domku w lesie, jednocześnie łącząc się z Straightforward. Niezależnie od tego, niedogodności pojawiają się, gdy Straightforward obserwuje egzekucję gangu prowadzoną przez Virgila (Massi Furlan) podczas wypełniania jako oficer bezpieczeństwa lombardu, z dzieckiem przestępcy, Jake’em (Michael Sirow), obserwując z daleka, jak Uczciwy zajmuje się jego ojciec. Z Virgilem w więzieniu, Jake czeka zemsta, przejmując dowództwo nad Chloe w loży, angażując ją jako przynętę, by wydobyć z cienia Straightforwarda, nieświadomą ostrych podstawowych instynktów młodej damy, gdy się rusza.

Chloe ma dwa problemy w „Wrong Place”, ale film daje tylko krótki czas na poradzenie sobie z kontuzją. Jesteśmy świadkami jej podsumowania i katastrofy samochodowej Prosto do rzeczy, w której koło północy po wygodnej kolacji z Maggie wpada na jelenia, zacierając jego poczucie harmonii. Historia pojawia się rok po fakcie, z Prosto do rzeczy, byłym szefem policji, który przyjmuje sytuację jako funkcjonariusz ds. Bezpieczeństwa, podejmuje niewłaściwe działania, wychodząc na zewnątrz, aby rozpalić scenę, wkraczając na miejsce zabójstwa, wysyłając Virgila do więzienia podczas gdy Jake dusi się z wściekłości, chcąc się zemścić na tym, który wsadził jego tatę w slammer. „Wrong Place” nie ma bardzo niezwykłej konfiguracji, ale wyróżnia układ odwetu, w którym Jake robi dół, aby umieścić swoje ciała, podejmując działania, aby stawić czoła wrogowi.

Nie ma nic innego w „W złym miejscu” niż zasadnicza wrogość, obserwując, jak Jake podejmuje działania w loży, tylko po to, by przyznać, że Chloe jest tam ze swoją ukochaną, zamieniając ich w więźniów. Poboczny wątek jest obramowany pojawieniem się Chief East (Texas Fight), następcy Forthcoming w sprawie władzy i człowieka z problemami z pewnością. W filmie od razu bierze pocisk z nietoperza, wynurzając się z jamy Jake’a, gdy ten skrada się w bezpieczne i bezpieczne miejsce, a Lawrence odgrywa to, co się dzieje, dla snickerów, co jest osobliwą decyzją. Dodatkowe, wyczerpujące osoby są błogosławione, aby otrzymać system ślizgania się, a aktywność zmierza do lasu, po tym, jak Jake nie nadzorował Chloe, która ucieka spod jego opieki, co powoduje, że do pary dołącza Uczciwy w potyczce mózgów i pomocnych ustalone urządzenia wytrzymałościowe. Być może najbardziej intrygującą częścią „W złym miejscu” jest Jake, który jest przedstawiany jako totalny kretyn, przebijający się przez liczne naruszenia i nieudane plany więźnia. Jednak to, o dziwo, nie jest odtwarzane dla chichotów.

Dyskurs jest przerażający w „W złym miejscu”, a postacie są jednoznaczne, nigdy nie stają się jednostkami, za którymi można ciągnąć lub pogardzać. Są po prostu zabawnymi artystami, próbującymi przetrwać sesję, co zwykle dzieje się na czyimś patio, ograniczając realistyczną rozpiętość, ale może jest to podobne do zdolności wykonawczych Konsumentów. Nie ma zbyt wiele w przedsięwzięciu, które minęły od połowu prędkości i demonstracji idiotyzmu, a kiedy w połowie filmu wydarzy się jedna naprawdę zaskakująca okazja, kreacja szybko ją rujnuje, wyobrażając sobie, że nigdy się nie udało. obserwują takie bzdury. „Wrong Place” jest w zasadzie tak samo bezużyteczne i nużące jak „Out of Death” i miejmy nadzieję, że grupa twórców nie sprawi, że będzie to coroczna okazja.

-->